Promovare Digitală

Cursul ,,Promovare digitală’’ s-a desfășurat pe parcursul a două zile, în data de 20 Februarie și 8 Martie 2023.

Acesta a pus accentul pe utilizarea celor mai eficiente canale din mediul online: motoare de căutare, rețele sociale, site-uri de comunicate, de articole, bloguri, forumuri de specialitate. Cursul s-a concentrat pe prezentarea tuturor instrumentelor din mediul online și pe utilizarea acestora într-o strategie de marketing digital generală, care poate fi aplicată oricărui tip de website.

Au fost exemplificate și tipurile de campanii online (SEO, Google Adwords, Online Reputation Management, SMO), toate având un singur scop, acela de a învăța cum să ne folosim de instrumentele de promovare în mod corect și într-o manieră pozitivă, înțelegând cum să construim un brand în mediul online.

În cadrul cursului s-a pus accentul pe teme de actualitate:

  • Digital marketing
  • Website SEO
  • PR online
  • Google Adwords
  • Campanii SMO (Social Media Optimization)
  • E-mail Marketing
  • Instrumente utilizate în marketing digital
  • Strategii de promovare online
  • Strategii de conturare branding

Managementul schimbarii, și managementul într-o lume VUCA

Cursul ,,Managementul schimbarii, și managementul într-o lume VUCA’’ (https://www.vuca-world.org/) s-a desfășurat pe parcursul a trei zile, în perioada 14-16 Martie 2023.

Cursul a reprezentat un program de Leadership care și-a propus să dezvolte competențe cheie: învatare, intelect, valori, emoții și determinare, pentru un manager eficient și performant în lumea actuală VUCA (Volatilă, Nesigură, Complexă și Ambiguă).

Programul de formare a dezvoltat fiecare competență cheie într-o temă cu obiective specifice.

Metodologiile utlizate au fost adaptate specificului învării la adulți: LIVED, Ken Blanchard de Leadership Situațional, problematizare, exemplificare, dezbatere, joc de rol, etc. În cadrul programului participanții au lucrat atât individual, cât și în grup.

Lobby și advocacy pentru dezvoltare locală

Cursul ,,Lobby și advocacy pentru dezvoltare locală’’ s-a desfășurat pe parcursul a trei zile, în perioada 20-22 Martie 2023.

Cursul a avut o tematică minimală alcătuită din: abordarea sistemică a proceselor de lobby și advocacy, în contextul procesului decizional public românesc și european, planificarea campaniei de advocacy, dezvoltarea mesajelor campaniei de advocacy și relatia cu mass media, managementul și evaluarea campaniilor advocacy, surse, resurse de informare, documentare și cercetare în advocacy, lobby-ul ca tehnică de advocacy, implicarea voluntarilor în campaniile de advocacy și construirea de coaliții.

Pe parcursul fiecărui curs s-au abordat aspecte legate de dezvoltarea durabilă, importanța protecției mediului și tema schimbărilor climatice, inclusiv cu accent pe relația directă existentă între reducerea poluării și evoluția procesului de comunicare dintre cetățeni și autorități publice, de la unul fizic la unul exclusiv digital.