Skip to main content

În cazul în care se dorește efectuarea unui retur, produsul returnat trebuie să ajungă la punctul de lucru al Asociației GO-AHEAD, aflat la adresa Sf. Elefterie nr. 27, sector 5, București, în termen de maximum 14 zile calendaristice de la momentul primirii coletului.

Solicităm comunicarea intenției de a fi înlocuite produsele sau de a primi banii înapoi. Înlocuirea produselor se va face în limita stocului de care dispunem la acel moment.

După primirea produselor returnate și verificarea acestora, îți vom expedia schimbul de produse. Pentru re-expedierea prin curier se va percepe încă o taxa de transport.

Dacă dorești returul banilor, aceștia vor fi rambursate în termen de 7 de zile conform Ordonantei de urgenta 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță, prin virament bancar în contul clientului.

Iți vom rambursa integral contravaloarea produsului și costurile de livrare, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ai ales alta modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi. Beneficiile obținute în urma comenzii vor fi automat anulate, dacă, în urma returului nu se mai indeplinesc condițiile de acordare a acestora.

De asemenea cheltuielile de re-expediere vor fi suportate de catre client.

  • Returnările sunt acceptate de către noi în termen de 14 zile și nu necesită motivația acestora
  • Retururile întârziate nu vor fi acceptate
  • Articolele trebuie să fie returnate în starea în care au fost primite și trebuie să aibă atașat ambalajul original deteriorat (cutie, plic, folie protectoare, ambalajele etc.)
  • Dovada plății în format fizic trebuie să fie inclusă împreună cu articolele returnate
  • În cazul în care articolele returnate sunt deteriorate prin orice mijloace, banii nu vor fi restituiți (pătate de machiaj, bronz fals, pete, mirosuri etc. nu vor fi rambursate)
  • Articolele pot fi returnate prin poștă/curier de către client
  • Pentru articolele returnate prin poștă/curier, taxa poștală va fi suportată de către expeditor
  • Nu suntem responsabili de suportarea costurilor aferente returnării produselor de către clienți.