În cadrul proiectului „Cetățenie activă într-o lume digitală”, Cod SIPOCA 1084/Cod MySMIS2014+ 151411 implementat de ASOCIAȚIA GO-AHEAD și cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020, se vor organiza în perioada mai-iunie 2023, 3 WEBINARE online GRATUITE.
Webinarele sunt în principal destinate cetățenilor sectorului 4, cadrelor didactice, funcționarilor publici și reprezentanților ONG-urilor și vor pune accent pe nevoia de a dobândi competențe digitale în vederea eficientizării comunicării în mediul social, mediul online și în relația cu administrațiile locale în contextul digitalizării naționale.
Webinarele vor aborda, de asemenea, tematici de sustenabilitate și dezvoltare durabilă.
În acest sens Asociația GO-AHEAD vă invită să participați în cadrul webinarului:
2. FACILITAREA ACCESULUI LA SERVICII PUBLICE DIGITALE
DATA: 7 IUNIE 2023
INTERVAL ORAR: 18:00-19:00
LOCAȚIE: online pe platforma ZOOM.
DATA: 7 IUNIE 2023
INTERVAL ORAR: 18:00-19:00
LOCAȚIE: online pe platforma ZOOM.
BENEFICII:
În contextul digitalizării naționale, cetățenii au nevoie să cunoască beneficiile și modalitățile de comunicare, respectiv interacțiune, cu autoritățile publice și administrația locală/națională, utilizând instrumentele digitale puse de aceștia la dispoziția lor.
În contextul digitalizării naționale, cetățenii au nevoie să cunoască beneficiile și modalitățile de comunicare, respectiv interacțiune, cu autoritățile publice și administrația locală/națională, utilizând instrumentele digitale puse de aceștia la dispoziția lor.
Facilitarea accesului la serviciile publice digitale vine în ajutorul cetățenilor pentru o utilizare corectă și ușoară a instrumentelor digitalizate.
Prin participare la webinar, vei avea oportunitatea de a învăța despre:
– participarea civică prin intermediul tehnologiilor digitale și modalitățile de accesare a informațiilor publice;
– Modalități de comunicare și interacțiune cu administrațiile publice;
– Beneficii în utilizarea serviciilor publice și private digitale
– participarea civică prin intermediul tehnologiilor digitale și modalitățile de accesare a informațiilor publice;
– Modalități de comunicare și interacțiune cu administrațiile publice;
– Beneficii în utilizarea serviciilor publice și private digitale
AGENDA WEBINARULUI:
Participarea civică prin intermediul tehnologiilor digitale
o Accesul la informații și decizii publice
o Obținerea de informații publice prin intermediul site-urilor instituțiilor și platformelor de date deschise
o Solicitatea prin mijloace de comunicare online a unor informații publice (în temeiul legii 544/2001 și dreptul constituțional la petiționare)
o Urmărirea ședințelor consiliilor locale în regim online
o Utilizarea serviciilor publice și private digitale
o Accesul cetățenilor la serviciile publice digitale
o Utilizarea certificatelor digitale și a semnăturii digitale
o Accesul la online banking
o Platformele de ecommerce
Participarea civică prin intermediul tehnologiilor digitale
o Accesul la informații și decizii publice
o Obținerea de informații publice prin intermediul site-urilor instituțiilor și platformelor de date deschise
o Solicitatea prin mijloace de comunicare online a unor informații publice (în temeiul legii 544/2001 și dreptul constituțional la petiționare)
o Urmărirea ședințelor consiliilor locale în regim online
o Utilizarea serviciilor publice și private digitale
o Accesul cetățenilor la serviciile publice digitale
o Utilizarea certificatelor digitale și a semnăturii digitale
o Accesul la online banking
o Platformele de ecommerce
FORMATOR:
Webinarele vor fi susținute de dl Călin MURĂȘAN, formator cu competențe avansate în domeniul IT&C (acreditări Cisco Network Academy, Fortinet), cu o experiență de peste 2 ani în susținerea cursurilor de formare și de peste 15 ani în domeniul TIC.
Webinarele vor fi susținute de dl Călin MURĂȘAN, formator cu competențe avansate în domeniul IT&C (acreditări Cisco Network Academy, Fortinet), cu o experiență de peste 2 ani în susținerea cursurilor de formare și de peste 15 ani în domeniul TIC.
Pași de urmat pentru ÎNSCRIERE:
I. Click pe link-ul de înscriere: https://forms.gle/vzUVzV929YYZdQAw5
II. Completați câmpurile formularului și apăsați butonul “TRIMITE”
III. După completare și înregistrare pe ecran va apărea mesajul de confirmare înscriere.
IV. ÎN ZIUA EVENIMENTULUI veți primi pe email datele de acces la webinarul online.
I. Click pe link-ul de înscriere: https://forms.gle/vzUVzV929YYZdQAw5
II. Completați câmpurile formularului și apăsați butonul “TRIMITE”
III. După completare și înregistrare pe ecran va apărea mesajul de confirmare înscriere.
IV. ÎN ZIUA EVENIMENTULUI veți primi pe email datele de acces la webinarul online.
Pentru participare este necesar să aveți un cont ZOOM (ZOOM Account). Dacă nu aveți cont, vă puteți crea unul GRATUIT accesând din Zoom – Butonul „SIGN-IN” (sau Sign-up free).
TAXA DE PARTICIPARE: GRATUIT
Informații suplimentare puteți obține contactându-ne pe e-mail, la următoarea adresă: proiectepoca@go-ahead.ro.
ACESTE WEBINARE sunt posibile cu finanțare dintr-un proiect cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020.
„Proiect cofinanțat din Fondul Social European, prin Programului Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020”
Înscrie-te în comunitatea GO-AHEAD (click pe link): http://eepurl.com/hf5sz9 și primește lunar pe email cele mai recente informații despre evenimentele, programele de formare și cursurile organizate de ASOCIAȚIA GO-AHEAD.