MARȚI, 9 martie 2021, interval orar 17:00-19:00, online, pe platforma ZOOM
TAXĂ de participare: 40 LEI/persoană
SCOPUL:
Practicienii din domeniul educațional vor primi informații cu privire la instrumente și aplicații digitale (sau online) ce pot fi folosite la ore, cu exemple concrete de utilizare a lor. Workshop-ul oferă idei noi pentru a preveni plictiseala la cursuri și a ține activă atenția elevilor cu scopul asimilării informațiilor predate.
BENEFICIILE:
- Precizarea situațiilor în care poate interveni plictiseala la ore;
- Identificarea și prezentarea instrumentelor și a aplicațiilor ce pot fi folosite de atât de către profesor, cât mai ales de către elevi;
- Utilizarea unor instrumente online care îndepărtează senzația de plictiseală la ore.
AGENDĂ:
- introducere & warm-up activity;
- prezentarea și utilizarea diverselor aplicații/instrumente online ce pot fi folosite la ore, cu exemple concrete de utilizare a lor;
- testarea (individual sau în echipe) a unor instrumente online;
SPEAKER: ALINA ASIMIONESEI.
Alina Asimionesei este profesor pentru învățământul primar și Director adjunct la Liceul Româno-Finlandez din București. De fiecare dată când își pregătește lecțiile pentru elevii săi, pornește cu un gând: în nicio lecție nu trebuie să apară cuvântul “plictiseală”, decât dacă este titlul vreunui text de analizat. Alina crede cu tărie că plictiseala elevilor la ore intervine din lipsa implicării acestora, iar profesorul are menirea de a crea contexte de implicare pentru toți elevii săi. Odată cu digitalizarea învățării, au apărut noi și interesate oportunități pentru copiii ce fac școală în mileniul III.
Întrebarea la care încearcă Alina să răspundă în cadrul acestui workshop este: “Cum să-i ajut pe TOȚI elevii mei să se implice și astăzi?!”