Donează Acum
Skip to main content
identitate, online, identitate
În perioada mai – iunie 2023, în cadrul proiectului ”Dezvoltarea inteligenței digitale pentru o cetățenie activă” Cod SIPOCA/MySMIS: 1041/151412 implementat de ASOCIAȚIA GO-AHEAD și cofinanțat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN, prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020 vor avea loc 2 webinare online, gratuite, pe tema competențelor digitale pentru o cetățenie activă.
Webinarele se adresează personalului didactic, reprezentanților ONG-urilor, cetățenilor județului Prahova și funcționarilor publici. Webinarele se vor desfășura online, pe platforma ZOOM.
În acest sens Asociația GO-AHEAD vă invită să participați în cadrul webinarului:
„Gestionarea identității digitale” în data de 29 mai 2023, interval orar 18:00-19:00, online pe platforma ZOOM.
BENEFICII:
În cadrul webinarului vom învăța cum se pot proteja datele cu caracter personal în mediul online, cum se construiește o prezență în mediul digital și cum se utilizează corect și sigur rețelele sociale.
Identitatea digitală include date precum nume, adresă de e-mail, număr de telefon, postări din social media și alte informații pe care le distribuim în mediul online.
Prin participarea la acest webinar veți avea acces la:
• informații ușor de înțeles cu privire la securitatea cibernetică și protejarea identității online;
• recomandări pentru crearea și menținerea unei identități digitale corecte și oneste;
• exemple de modalități optime de a comunica în mediul online.
AGENDA WEBINARULUI:
Gestionarea identității digitale
• Ce este identitatea digitală și ce fel de date o compun
• Ce este identitatea digitală?
• Ce fel de date compun identitatea noastră digitală?
• Identitatea digitală și semnătura digitală
• Identitatea digitală versus amprenta digitală
• Cum îmi protejez identitatea digitală?
FORMATOR:
Webinarele vor fi susțiune de Dl. LIVIU TILIBAȘA – inginer DevOPS, programator și architect IT, trainer IT și formator cu peste 12 ani de experiență în IT&C (TIC) și 6 ani de experiență în training intern pe TIC și educație non formală.
Pași de urmat pentru ÎNSCRIERE:
1.Click pe link-ul de înscriere: https://forms.gle/7gsfxYHarjvSGUpS7;
2.Completați câmpurile formularului și apăsați butonul: TRIMITE
3. După completare și înregistrare pe ecran va apărea mesajul de confirmare înscriere.
4. ÎN ZIUA EVENIMENTULUI veți primi pe email datele de acces la webinarul online.

!!! Pentru participare este necesar să aveți un cont de zoom (ZOOM Account). Dacă nu aveți cont, vă puteți crea unul Gratuit accesând https://zoom.us/ și dând click pe butonul Sign-up free.
TAXA DE PARTICIPARE: GRATUIT
Organizator: ASOCIAȚIA GO-AHEAD, www.go-ahead.ro , formare@go-ahead.ro
ACEST WEBINAR ESTE este posibil cu finanțare dintr-un proiect cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020
„Proiect cofinanțat din Fondul Social European, prin Programului Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020”
Înscrie-te în comunitatea GO-AHEAD (click pe link): http://eepurl.com/hf5sz9 și primește lunar pe email cele mai recente informații despre evenimentele, programele de formare și cursurile organizate de ASOCIAȚIA GO-AHEAD.
Share