Scurtă descriere
Programul de formare “Școala incluzivă – Tehnici aplicabile copiilor cu CES în procesul de predare-învățare”, cu o durată de 90 de ore distribuite astfel: activități teoretice – 27 ore (30%); aplicații practice – 54 ore (60%) și evaluare – 9 ore (10%), își propune să introducă cadrele didactice în problematica modului în care trebuie sistematizat procesul educației pentru copiii cu CES și oferă informații și pârghii de abordare la clasă a problemelor lor, inclusiv pentru recunoașterea unor tulburări și dificultăți în cazul copiilor și tinerilor nediagnosticați.
Beneficii
- Dobândirea de cunoștinte, abilități, tehnici, instrumente specifice necesare pentru a lucra cu elevi cu nevoi educative speciale;
- Dobândirea a 22 credite profesionale transferabile;
- Îmbunătățirea cunoștințelor și aptitudinilor cadrelor didactice de a lucra cu elevii cu CES;
- Dezvoltarea capacității de a recunoaște copiii nediagnosticați, dar și de a aborda corect posibilele tulburări și dificultăți.
Tematica
- Tehnici de construire a abordării psihopedagogice pentru elevii cu dizabilități și/sau nevoi educaționale speciale
- Dificultăți de învățare (dislexie, discalculie, disgrafie, dispraxie)
- Tulburări de comunicare (expresie lingvistică, tulburări fonologice, stuttering)
- Probleme de auz
- Tulburari de dezvoltare
- Tulburari psihice și emotionale
Criterii de selecție
Programul de formare se adresează: personalului didactic din învățământul preuniversitar (personal de predare, personal de conducere, de îndrumare și de control).
Locații de desfășurare:
Online sincron (Zoom), asincron (pe platforma de eLearning)
Testimoniale Cursanti
Înscriere la curs
*după completarea formularului veți fi contactat pe email de colegii noștri și veți primi detaliile de plată, calendarul de desfășurare și documentele necesare pentru completarea dosarului de înscriere.